Adres

Arfmanssteeg 1 7261 KB Ruurlo

telefoon:

0573-462463 06-23400453

Openingstijden

Op afspraak

Veelgestelde vragen

Hoe moet ik betalen?

U betaald altijd pas nadat de reparatie is voltooid.
Dit betekend dus dat u pas hoeft te betalen als u uw systeem komt ophalen, of wij deze thuis bezorgen.

Helaas kunnen wij u niet de mogelijkheid bieden om te pinnen.
U kunt het beste dus contant afrekenen.
In sommige gevallen is betaling via IDEAL ook mogelijk.

Bij aankoop van nieuwe systemen kan het zijn dat u een aanbetaling moet doen.

Heeft u ervoor gekozen uw laptop via een pakketdienst bij ons aan te bieden?
Dan dient u de betaling via bankoverschrijving of IDEAL te voldoen.

Zodra de betaling binnen is, zullen wij het systeem terugsturen.

Raak ik bestanden of afbeeldingen kwijt?

Dit is afhankelijk van de problemen die u ondervindt met uw laptop.
Wij zullen wanneer het kan altijd uw systeem herstellen zonder enig verlies van data.
Helaas kan dit door, bijvoorbeeld een defect harde schijf, niet altijd worden gegarandeerd.

Wanneer u een reparatie bij ons aanmeld, zullen wij u vooraf altijd zo goed mogelijk informeren over het behoud van uw data.

Hoe krijg ik mijn laptop bij laptoppoint?

U kunt uw laptop op verschillende manieren aanbieden.

U kunt er voor kiezen deze bij ons langs te brengen.
Hiervoor dient u wel vooraf een afspraak te maken, telefonisch of via de mail.
In de meeste gevallen kunt u dan dezelfde dag nog langs komen.

Wij kunnen de laptop bij u thuis ophalen.
Hiervoor kunt u een afhaalafspraak maken door telefonisch of via de mail contact op te nemen.
In de meeste gevallen kunnen wij de laptop dezelfde dag nog komen ophalen.
Voor het ophalen van uw laptop worden voorrijkosten in rekening gebracht.
Hoe hoog de voorrijkosten zijn is afhankelijk van de afstand.

Laptop versturen via pakketdienst.
Mocht u niet in de directe omgeving van onze vestiging wonen, dan kunt u de laptop ook naar ons versturen via de pakketdienst.
Hoelang uw pakket onderweg is is afhankelijk van de dienst die u gebruikt.
U kunt zelf bepalen met welke pakketdienst u de laptop verstuurd.
De kosten voor het opsturen zijn voor de klant zelf, Laptoppoint zal uw laptop wel kosteloos weer naar u terugsturen.

Mocht u ervoor kiezen om de laptop via de pakketdienst naar ons toe te sturen, raden wij u aan om dit aangetekend te doen.
Hierbij is uw pakket verzekerd tot een bepaald bedrag, en vaak de volgende dag al bij ons geleverd.

Repareren jullie alle merken?

Ja, wij zijn niet merk of leverancier gebonden. wij hebben vervangende onderdelen en expertise om alle merken laptops te repareren.

Wat als de kosten hoger uitvallen dan vooraf is afgesproken?

Wij geven van te voren altijd een zo goed mogelijke prijsindicatie.
Vervolgens maken wij met u duidelijke prijsafspraken.

Mochten de kosten om welke reden dan ook, toch hoger uitvallen nemen wij eerst contact met u op voordat wij verder actie ondernemen.

zo komt u nooit voor onverwachte kosten te staan.

Clef two-factor authentication