Klachten
Wij streven ernaar om u optimaal van dienst te zijn.
Uiteraard kan er overal iets mis gaan, zo ook bij ons.
Wij rekenen erop dat u, wanneer u ontevreden bent over onze diensten of producten, contact met ons opneemt.
U kunt uw klacht mailen naar [email protected]
Wij zullen deze in behandeling nemen en ons uiterste best doen uw ontevredenheid weg te nemen en tot een passende oplossing te komen.
Wanneer u uw klacht heeft ingediend, nemen wij uiterlijk binnen 7 werkdagen contact met u op.
Hebben wij uw klacht en/of ontevredenheid niet weg kunnen nemen en/of twijfelt u over de juistheid van ons handelen?
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.