Terug

Klachten

Wij streven ernaar om u optimaal van dienst te zijn.
Uiteraard kan er overal iets mis gaan, zo ook bij ons.

Wij rekenen erop dat u, wanneer u ontevreden bent over onze diensten of producten, contact met ons opneemt.

U kunt uw klacht mailen naar [email protected]
Wij zullen deze in behandeling nemen en ons uiterste best doen uw ontevredenheid weg te nemen en tot een passende oplossing te komen.

Wanneer u uw klacht heeft ingediend, nemen wij uiterlijk binnen 7 werkdagen contact met u op.

Hebben wij uw klacht en/of ontevredenheid niet weg kunnen nemen en/of twijfelt u over de juistheid van ons handelen?

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »